wtorek, 30 lipca 2013

Happy Birthday my Hero

30 lipca 1980 rok. To właśnie tego dnia przyszedł na świat mój bohater.
Neville Frank Longbottom.
To głupie, ale nikt * nawet Justin * nie wspierał mnie tak jak postać Neville'a, stworzona przez J.K. Rowling. To dzięki niemu jestem silna, silniejsza niż byłam przed przeczytaniem sagi.
Mimo tego, że istniejesz tylko na kartkach papieru i klatkach filmowych, mimo wszystko dziękuję.
Dziękuję za wspaniałe lata, w których zawsze byłeś obok mnie, pomagałeś.
Dzięki Tobie wierzyłam, że się uda, że nie muszę być ideałem. ( chociaż Ty nim byłeś, jesteś i będziesz dla mnie ).
Dzięki Tobie codziennie dawałam sobie radę z problemami dnia codziennego.
To Ty byłeś moją pierwszą miłością i będziesz nią do końca.


 
Dzień w dzień dziękuję Joanne, że Cię stworzyła, że mogłam czytać o przygodach tak wspaniałego człowieka. Człowieka, który któregoś dnia uwierzył w samego siebie i dał radę.
Jeszcze raz chcę Ci podziękować. Z całego mojego serca, w którym jest dla Ciebie sporo miejsca.
 
Tysiąc lat Neville! Tysiąc lat!
 


 

12 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego dla Neville'a, najodważniejszej postaci sagi. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też obchodzilam jego urodziny na tumblr ;D Wszystkiego naj, Neville! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Neville jest fajny i wszystko co związane z nim trza obchodzić ;3

      Usuń
  3. Świetny wygląd bloga!!!
    Ten nagłówek...
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat Neville :) A dziś urodziny ma Harry Potter ;3
    Obu panom życzę wszystkiego najlepszego<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Harry i na dodatek nasza Królowa! Tysiąc lat Joanne Kathleen Rowling! <3

      Usuń
    2. O mój Boże,zapomniałam o urodzinach Królowej ;D OMG,nie wybaczę sobie tego nigdy,nigdy! Jestem zła na siebie,zła! Muszę jej zrobić jakiś mega,mega prezencik.

      Usuń
  5. Bardzo fajny wygląd bloga , bardzo do niego pasuję ;)
    No w takim razie Happy Birthsday !!!
    Aha...u mnie nowy post http://podroze-to-co-kocham.blogspot.com/2013/08/torun-powrot-znad-oceanu.html
    Pozdrawiam serdecznie ;D
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  6. [SPAM]
    Jest rok 1976.Trwają ferie zimowe, a w Hogwarcie zostało tylko pięcioro uczniów. James Potter, Syriusz Black, Remus Lupin, Peter Pettigrew i Lily Evans.Zapowiadał się tydzień wolny od nauki, sprawdzianów i kartkówek.
    Pewnego popołudnia Lily znajduje pudełko z siedmioma książkami. Zaintrygowana ich tytułami zabiera je do Pokoju Wspólnego Gryfonów i pokazuje huncwotom. Ciekawość przebija rozsądek. Zaczynają czytać.

    http://unforgettable-week-marauders-and-lily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń